یمنی فوج اور رضاکار فورس نے بڑا آپریشن شروع کردیا

  • جمعہ, 01 جون 2018 02:21

شیعہ نیوز (پاکستانی شیعہ خبر رساں ادارہ) یمنی وزارت دفاع کے ایک ذریعے نے اعلان کیا ہے کہ یمن کی فوج اور عوامی رضاکار فورسز نے صوبہ الحدیدہ کے جنوب میں سعودی و اماراتی اتحادی جارح فوجیوں کے خلاف وسیع پیمانے پر حملے کا آغاز کر دیا ہے۔ جب سے یمن کی فوج اور عوامی رضاکار فورسز نے اس ملک کے مغربی ساحل پر واقع الحدیدہ کے صوبے کے دفاع کے لئے نئی فورسز کے اعزام کا اقدام کیا ہے، وہاں سے ملنے والی رپورٹس سے ظاہر ہوتا ہے کہ جارح حملہ آور فوج کو اس صوبے کے جنوب میں شکست کا سامنا کرنا پڑا ہے۔

یمن کی نیوز ایجنسی "سباء" نے یمنی وزارت دفاع کا حوالہ دیتے ہوئے اعلان کیا ہے کہ یمن کی فوج اور عوامی رضاکار فورسز نے سعودی اتحادیوں کے فوجی ٹھکانوں کے خلاف بڑے پیمانے پر جارحانہ حملوں کا آغاز کر دیا ہے، جس کے نتیجے میں انہیں وہاں اہم کامیابیاں حاصل ہوئی ہیں۔

اس ذریعے نے یمن کے فوجی ڈرون یونٹ اور عوامی رضاکار فورسز کی جانب سے جارح فوج کے خلاف آپریشن کی تصدیق کی ہے اور کہا ہے کہ اس منفرد آپریشن میں آپریشن کمانڈ روم اور ان کا فضائی دفاعی سسٹم مکمل طور پر تباہ ہوچکے ہیں۔

واضح رہے کہ سعودی و اماراتی اتحادیوں نے ایک ماہ قبل الحدیدہ بندرگاہ، جو یمن کی مقاومت کا باہر کی دنیا سے رابطے کا واحد ذریعہ ہے، پر حملے شروع کئے ہوئے ہیں اور صوبہ حدیدہ کے جنوب میں جنگی جہازوں کی مدد سے ساحلی علاقے پر پیشقدمی کی ہے۔ یمنی فوج اور رضا کار فورسز نے اپنے تازہ دم لشکر کو الحدیدہ کی طرف بھیجا ہے، تاکہ دشمن کی پیشقدمی کو روکا جا سکے۔

Leave a comment

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.