آل سعود کو عبرتناک شکست سے دو چار کر دیں گے: سید عبدالمالک بدرالدین حوثی

  • اتوار, 07 اکتوبر 2018 12:47

شیعہ نیوز(پاکستانی شیعہ خبر رساں ادارہ) یمن کی اسلامی مقاومتی تحریک انصار اللہ کے سریکریٹری جنرل نے کہا ہے کہ آل سعود کو عبرتناک شکست دیں گے اور کسی قسم کے دباؤ میں نہیں آئیں گے۔ اسلامی مقاومتی تحریک انصار اللہ کے سربراہ ’’ سیدعبد المالک بد ر الدین الحوثی نے کہا کہ آل سعود کو عبرتناک شکست دیں گے اور کسی قسم کے دباؤ میں نہیں آئیں گے۔

انہوں نے کہا کہ امریکہ، سعودی عرب اور متحدہ عرب امارات یمنی قدرتی ذخائر اور دولت و ثروت پر قبضہ کرنا چاہتے ہیں اور ہم ان کے ناپاک عزائم اور منصوبوں کو ناکام بنادیں گے۔ انہوں نے کہا کہ ہم کسی طاغوتی طاقت کو اپنے اوپر مسلط ہونے کی اجازت نہیں دیں گے اور ہم سعودی عرب اور امارات کا ڈٹ کر مقابلہ کریں گے۔

سیدعبدالمالک بد ر الدین حوثی نے مزید کہا کہ دشمن نے مغربی ساحل کے محاذ پر بڑی تعداد میں اپنی فوجیں جمع کی ہیں اور وہ الحدیدہ صوبہ پر قبضہ کرنے کا ناپاک منصوبہ بنا رہے ہیں لیکن یمنی عوام دشمن کے اس ناپاک منصوبے کو ناکام بنا دیں گے۔

واضح رہے کہ سعودی عرب نے امریکہ اوراسرائیل کی حمایت سے اوراتحادی ملکوں کے ساتھ مل کر 26 مارچ 2015 ء سے یمن پر جارحیتوں کا سلسلہ جاری رکھا ہے اس دوران سعودی حملوں میں دسیوں ہزار یمنی شہید اور زخمی ہوئے ہیں جبکہ دسیوں لاکھ یمنی باشندے اپنا گھر بار چھوڑنے پر مجبور ہوئے ہیں یمن کا محاصرہ جاری رہنے کی وجہ سے یمنی عوام کو شدید غذائی قلعت اور طبی سہولیتوں اوردوائیوں کے فقدان کا سامنا ہے سعودی عرب نے غریب اسلامی ملک یمن کی بیشتر بنیادی تنصیبات اسپتالوں اور حتیٰ مساجد کو بھی منہدم کر دیا ہے۔

 

Leave a comment

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.