پاکستانی شیعہ خبریںہفتہ کی اہم خبریں

مشہد، ڈپٹی اسپیکر قومی اسمبلی قاسم خان کی ممبران اسمبلی کے ہمراہ حرم امام رضاؑمیں حاضری

شیعہ نیوز (پاکستانی شیعہ خبر رساں ادارہ) قومی اسمبلی کے ڈپٹی اسپیکر قاسم خان سوری کا ایران کے مقدس شہر مشہد کا دورہ، زیارت امام رضاعلیہ السلام کا شرف حاصل کیا ۔

تفصیلات کے مطابق ایران کے سرکاری دورے پر آئے ہوئے ڈپٹی اسپیکر قومی اسمبلی قاسم خان سوری نے پاکستان کی قومی اسمبلی کے چار ارکان کے ساتھ ایران کے مقدس شہر مشہد کا سفر کیا تاکہ اقتصادیات سے واقفیت حاصل کی جا سکے۔

ایک نامہ نگار کے ساتھ گفتگو میں انہوں نے ایران کے سفر، دونوں ممالک کے درمیان تعلقات کو مستحکم کرنے اور مزید اقتصادی منڈیوں کی تشکیل اور مشترکہ سرحدی منڈیوں کو مضبوط بنانے کے اپنے ہدف کا اظہار کیا۔

یہ خبر بھی پڑھیں ایرانی قونصل جنرل حسن نوریان کی صاحبزادہ ابوالخیر محمد زبیر سے ملاقات

انہوں نے جابر ہندوستان اور مسئلہ کشمیر کے دفاع میں اسلامی جمہوریہ ایران کے اصولوں کا بھی احترام کیا اور پاکستانی وزیراعظم نے اسلامی ممالک کو جلد از جلد ایک امت تک پہنچانے کی کوشش کی اور اسی مقصد کے تحت پاکستانی حکام کے ہمراہ کئی ممالک کے کئی دورے بھی کیے۔

اس کے علاوہ ایران کے خلاف ظالمانہ پابندیوں کی مذمت کرتے ہوئے پاکستانی وزیر اعظم کی پابندیاں ہٹوانے کی کوششوں کا ذکر کیا بالخصوص کورونا سے نمٹنے اور عالمی ممالک کو بھی اس علاقے کی یاد دلائی۔

دریں اثناء اس موقع پر رہبر معظم آیت اللہ سید علی خامنہ ای کے نمائندے اور مشہد مقدس کے امام، خراسان رضوی کے گورنر اور آستان قدس رضوی کے ٹیوشن کے نائب کے ساتھ حرم منور امام رضا علیہ السلام کی زیارت کی۔

اس موقع پر انہوں نے حرم امام رضاعلیہ السلام کی زیارت کیلئے تشریف لانے والے پاکستانی زائرین کے وفود سے بھی ملاقات کی اور ان سے سفر کا احوال اور سہولیات اور مشکلات سے بارے میں دریافت کیا۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button