دنیا

ایرانیوں نے جہاں چاہا میزائل مارا.امریکی کمانڈر

شیعہ نیوز:مغربی ایشیا کے علاقے میں امریکی دہشت گرد افواج کے کمانڈر نے ایک بار پھر عین الاسد پر ایران کے میزائل حملے کی درستگی پر تبصرہ کیا ہے۔

مغربی ایشیائی خطے میں امریکی دہشت گرد افواج کے کمانڈر جنرل کینتھ میکنزی نے ایک بار پھر ایران کے میزائلوں کی درستگی پر تبصرہ کیا ہے۔

نیویارک کو انٹرویو دیتے ہوئے کینتھ میکنزی نے کہا کہ عین الاسد پر ایران کے میزائل حملے کا سبق یہ ہے کہ ایران کا میزائل پروگرام اس کے میزائل پروگرام سے زیادہ فوری خطرہ بن گیا ہے۔

کینتھ میکنزی نے کہا کہ "[عین الاسد کے حملے میں] وہ جہاں چاہیں زیادہ تر نشانہ بنائے جاتے ہیں۔” وہ اب پورے مشرق وسطیٰ پر حملہ کر سکتے ہیں۔ "وہ اپنے حملے درست طریقے سے اور [اعلیٰ] حجم میں کر سکتے ہیں۔”

نیویارک لکھتا ہے کہ ایران کی ترقی نے اس کے اتحادیوں اور دشمنوں دونوں کو حیران کر دیا ہے۔ اسلامی انقلاب کی فتح کے بعد ایران فوج نے طویل فاصلے، زیادہ درستگی اور زیادہ تباہ کن طاقت والے میزائلوں کی تیاری پر توجہ مرکوز کی۔ "ایران اس وقت دنیا میں میزائل بنانے والے سب سے بڑے ممالک میں سے ایک ہے،”۔

ایران کے لیے امریکی حکومت کے خصوصی ایلچی رابرٹ مالی نے نیویارکر کو بتایا، "ایران نے اپنے بیلسٹک میزائل پروگرام کو اپنے ہمسایوں کو ڈرانے یا مجبور کرنے کے لیے مسلسل استعمال کیا ہے۔”

Tags

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button