پاکستانی شیعہ خبریں

پاک ایران گیس پائپ لائن منصوبے پر کام کا آغاز جرائت مندانہ اقدام ہے ، علامہ ناصر عباس جعفری

raja sahab pakistani1سیکرٹری جنرل مجلس وحدت مسلمین پاکستان علامہ راجہ ناصر عباس جعفری نے تاریخی پاکستان ایران گیس پائپ لائن منصوبے پر پاکستانی اور ایرانی اقوام کو مبارک باد پیش کی ہے.
صدر آصف علی زرداری اور صدر احمدی نژاد کی طرف سے حتمی تعمیری مرحلے کا افتتاح پاکستان کی پیش رفت کے دشمنوں کے منہ پر زوردارتماچہ ہے،
پیر کو مرکزی سیکریٹریٹ اسلام آباد سے جاری بیان میں علامہ جعفری نے کہا ہے کہ .

پاکستانی قوم کو منصوبے سے زیادہ فائدہ پہنچے گا کیونکہ ایران سے مناسب گیس کی فراہمی سے پاکستانی عوام کو گیس کے بحران سے نجات ملے گی . انہوں نے کہا کہ تعمیر مرحلے میں بلوچستان اور صوبہ سندھ میں محنت کش طبقے کے لئے بہت زیادہ سرمایہ کاری اور روزگار کے مواقع بھی میسرآئیں گے.
انہوں نے کہا کہ امریکہ روز اول سے ایران ، پاکستان اور بھارت گیس پائپ لائن منصوبے کی مخالفت کر رہا ہے ، بھارت شروع میں ہی امریکی دباؤ میں آکر اس منصوبے سے دستبردار ہو چکا ہے ۔ جس کا نقصان بھا رت کو برداشت کر نا ہو گا ۔ پاکستانی حکومت کی جانب سے ایران کے ساتھ گیس پائپ لائن منصوبے پر کام کا آغاز بھارت کے لیئے بھی سبق آموز ہے ۔ جس امریکہ کے دباؤ میں آکر بھارت نے گیس پائپ لائن منصوبے سے کنارہ کشی اختیار کی تھی اور جو امریکہ پاکستان کے معاہدہ سے دستبردار ہونے کا واویلا کر تا رہا کیااس امریکہ کے پاس پاکستان اور بھارت کے توانائی بحران کا کوئی حل ہے۔
انہوں نے کہا کہ ایک اچھا پڑوسی ہونے کہ ناطے بھارتی حکومت کو مشورہ ہے کہ اب بھی وقت ہے اس عظیم منصوبے میں شامل ہونا چاہیے. ایسا کرتے ہوئے، بھارت بھی اس کے توانائی کے بحران پر قابو پانے کے قابل ہو جائے گا،

علامہ جعفری نے کہا کہ چینی حکومت کو مجوزہ ایران پاکستان چین گیس پائپ لائن پر کام کو آگے بڑھاناچاہیے. انہوں نے کہا کہ اگر بھارتی اور چینی حکومت گیس پائپ لائن منصوبے میں شامل ہو جاتی ہیں تو، پاکستان ٹرانزٹ فیس کے معاملے میں بھاری آمدنی حاصل کر سکے گا.

Tags

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button