پاکستانی شیعہ خبریں

پشاور : جامعہ شہید عارف حسین الحسینی میں دوران نماز جمعہ خودکش حملہ متعددشہید و زخمی

hussaini madarsaشیعت نیوز کے نمائندے خیبر پختون خواہ کے صوبائی دارلحکومت پشاور کے علاقے چمکنی روڈ پر واقع جامع مسجد و مدرسہ معارف اسلامی شہید عارف حسینی میں وخودکش بم دھماکہ 18مومن نمازی شہید اور 30سے زائد شدید زخمی ۔
تفصیلات کے مطابق امریکی و سعودی ایجنٹ ڈالر خور درندوں نے جامعہ پر اس وقت حملہ کیا جب نماز جمعہ جاری تھی ، عینی شاہدین کے مطابق حملہ آور وں نے پہلے وخود کار اسلحے سے شدید فائرنگ کی اور اسی دوران مسجد میں داخل ہو گئے اور اندر گھستے ہی خود کو دھماکہ خیز مواد سے اڑا لیا ، سیکڑوں کی تعداد میں نمازی جماعت میں مصروف تھے جوموقع پر شہید اور زخمی ہوئے ،ہر جانب قیامت صغرا کے مناظر دیکھنے میں آرہے ہیں ۔ اب تک کی اطلاعات کے مطابق 18مومن نمازی شہید اور 30سے زائد شدید زخمی ہیں جنہیں، لیڈی ریڈنگ اسپتال اور جنرل ہیڈ کوارٹر اسپتال منتقل کر دیا گیا ہے ، جہاں کئی زخمیوں کی حالت تشویش بتائی جا رہی ہے۔
واضح رہے کہ جس مقام پر آج یہ افسوس ناک سانحہ پیش آیا ہے ، ٹھیک اسی مقام جامعہ معار ف اسلامی میں 5اگست 1988کو قائد ملت اسلامیہ علامہ سید عارف حسین الحسینی کو وہابی تکفیری دہشت گردوں نے نماز فجر کی ادائیگی کے لئے جاتے ہو ئے باوضو حالت میں گولی مار کر شہید کر دیا تھا ۔

Tags

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button