Uncategorized

قانون نافذ کرنے والے اداروں کی شہر قائد میں بڑی کاروائی، کلعدم تحریک طالبان، لشکرجھنگوی کے 5 دہشتگرد گرفتار

شیعہ نیوز ( پاکستانی شیعہ خبر رساں ادارہ ) کراچی: پولیس نے شہر قائد کے مختلف علاقوں میں کارروائیوں کے دوران کالعدم تحریک طالبان اور لشکر جھنگوی کے 5 دہشت گردوں کو گرفتار کر کے اُن کے قبضے سے اسلحہ برآمد کرلیا ہے۔ تفصیلات کے مطابق اورنگی ٹاؤن 11 نمبر قبرستان کے قریب تھانہ اقبال مارکیٹ کی پولیس نے خفیہ اطلاع پر کارروائی کرتے ہوئے 5 دہشت گردوں کو گرفتار کیا جن کے قبضے سے اسلحہ برآمد کیا گیا ہے۔

چھاپے کے دوران گرفتار ہونے والے دہشتگردوں کی شناخت شہزاد، نور محمد، عبدالمنان، ارسلا خان اور سلام خان کے نام سے ہوئی جن کا تعلق تحریک طالبان پاکستان سے ہے، ملزمان کے قبضے سے کلاشنکوف، نائن ایم ایم پستول ، 4 دستی بم کے علاوہ دھماکہ خیز موار اور آدھا کلو بال بیرنگ بھی برآمد کیے گیے ہیں۔

Kaaladam Tanzeem Ke Karenday Orangi Town Se Geraftaar

پولیس کے مطابق کارروائی کے دوران ڈیڑھ بارودی فیتا برآمد ہوا ہے جو اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ ملزمان بم بنانے کے ماہر تھے، گرفتار افراد کے خلاف انسداد دہشت گردی کی دفعات کے تحت مقدمے کا اندراج کرلیا گیا ہے۔ دوسری جانب فیڈرل بی ایریا کے صنعتی علاقے میں پولیس نے کارروائی کرتے ہوئے کالعدم لشکرجھنگوی سے تعلق رکھنے والے ایک کارندے کو گرفتار کر کے اُس کے قبضے سے کلاشنکوف، دستی بم اور گولیاں برآمد کرلی ہیں۔

Tags
Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close