مشرق وسطیہفتہ کی اہم خبریں

کویت کا اقوام متحدہ سے "اسرائیل” کے احتساب کا مطالبہ

شیعہ نیوز: جمعرات کے روز خلیجی ریاست کویت نے اقوام متحدہ کی انسانی حقوق کونسل سے مطالبہ کیا کہ وہ اسرائیلی  ریاست کے احتساب کو یقینی بنانے کے لیے قانونی میکانزم کو متحرک کرےاور فلسطینی عوام کے حقوق کی مسلسل خلاف ورزیوں کے لیے اسرائیل کو جواب دہ ٹھہرائے۔

یہ بات اقوام متحدہ اور جنیوا میں دیگر بین الاقوامی تنظیموں کے لیے مستقل نمائندے سفیر جمال الغنیم نے 22 فروری سے 23 مارچ تک منعقد ہونے والے کونسل کے 46 ویں اجلاس سے پہلے کویت کی طرف سے پیش کردہ رپورٹ میں کہی۔

سفیر الغنیم نے  کہا کہ کویت کی ریاست معصوم فلسطینی عوام کے خلاف اسرائیل (قابض ریاست ) کے ذریعہ کیے گئے انسانی حقوق کے بین الاقوامی قانون اور بین الاقوامی انسانی قانون کی سرقہ خلاف ورزیوں کی مذمت کرتی ہے۔

انہوں نے عالمی برادری سے اپنی ذمہ داریوں کو نبھانے کا مطالبہ کیا اور کہا کہ مقبوضہ فلسطینی علاقے بشمول مشرقی بیت المقدس پر قابل اطلاق انسانی حقوق کے بین الاقوامی قانون اور بین الاقوامی انسانی قانون کے اصولوں اور دفعات کا احترام یقینی بنایا جائے۔
کویت کے سفیر نے فلسطینی عوام کے خلاف قابض ریاست کی بار بار ہونے والی جارحانہ کارروائیوں اور خلاف ورزیوں کی سنگینی کی نشاندہی کی اور کہا کہ جنگی جرائم اور انسانیت کے خلاف جرائم ناقابل قبول ہیں۔

Tags

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close