مشرق وسطیہفتہ کی اہم خبریں

سعودی عرب اب کھل کر بھارت کی تائید کرنے لگا، اہم رپورٹ

شیعہ نیوز: سعودی عرب جو پاکستان کے سب سے مضبوط اتحادی اور برادر ملک کے طور پر جانا جاتا تھا ، وہ آہستہ آہستہ ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان (ایم بی ایس) کی سربراہی میں اس اتحاد اور قربت سے پیچھے ہٹ رہا ہے۔ اس کی تازہ ترین مثال حالیہ واقعہ ہے جو پچھلے مہینے دیکھنے کو ملا ، جب سعودی عرب کی وزارت خارجہ نے ریاض میں پاکستانی سفارت خانے اور جدہ میں واقع اس کے قونصل خانے کو یوم سیاہ منانے کی اجازت دینے سے انکار کردیا۔ پاکستان سمیت دنیا بھار میں‌ ’’کشمیری یوم سیاہ‘‘ 27 اکتوبر کو مناتے ہیں جس دن ہندوستانی فوج جموں و کشمیر میں 1947 میں غاصبانہ طور پر گھسی تھی۔

15 اکتوبر کو پاکستانی سفارت خانے کے عہدیداروں نے متعلقہ سعودی عرب کے محکمہ کو ایک مراسلہ ارسال کیا تھا ، جس میں 27 اکتوبر کو یوم سیاہ منانے کے لئے سلامتی کے انتظامات اور ضروری حفاظتی انتظامات کی درخواست کی گئی تھی۔ تاہم ، سعودی وزیر خارجہ نے انکار کیا اور کہا ہے کہ اس طرح کی سرگرمیاں انجام دینے سے ان قوانین کی خلاف ورزی ہوگی جو دونوں ملکوں کے مابین تعلقات کو باقاعدہ بناتے ہیں جو دوسرے ممالک کے درمیان کسی ایسی سرگرمی کو انجام دینے کا مطالبہ نہیں کرتے ہیں جس سے کسی دوسرے ملک کے ساتھ سعودی عرب کے مفادات کو نقصان پہنچے۔

یہ امر قابل ذکر ہے کہ پاکستان نے اس واقعہ کو بڑے پیمانے پر 2018 میں منایا تھا جس میں سعودی انتظامیہ کے سینئر ممبران نے بھی شرکت کی تھی۔ سعودی حکومت نے پاکستان کو کشمیر میں ہونے والے مظالم کے موضوع پر ایک وسیع پیمانے پر تصویر نمائش اور ایک پورے دن کے سیمینار کے انعقاد کی اجازت دے دی تھی۔

Tags
Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close