دنیا

اقوام متحدہ کے دفتر کے سامنے طلباء کا یمن میں جرائم کے خلاف بین الاقوامی فورمز کی خاموشی پر تنقید

شیعہ نیوز:تہران یونیورسٹی کے طلباء اور ایران میں مقیم یمنی طلباء کے ایک گروپ نے تہران میں اقوام متحدہ کے دفتر کے سامنے جمع ہو کر یمنی عوام کے خلاف جنگی جرائم کے خلاف عالمی برادری کی خاموشی پر احتجاج کیا۔

تہران یونیورسٹی کے طلباء اور ایران میں مقیم یمنی طلباء کا ایک گروپ آج شام تہران میں اقوام متحدہ کے دفتر کے سامنے جمع ہوا تاکہ یمنی عوام کے خلاف جنگی جرائم کے خلاف عالمی برادری کی خاموشی پر احتجاج کیا جا سکے۔

طلباء نے "مرگ بر امریکہ”، "مرگ بر آل سعود”، "مرگ بر اسرائیل” جیسے نعرے لگائے اور یمن میں سعودی متحدہ عرب امارات کے اتحاد کے جرائم سے بیزاری کا اظہار کیا۔

طلباء کے ایک گروپ نے فضائی حملوں میں زخمی یا شہید ہونے والے مظلوم یمنی بچوں کی تصویریں اٹھا کر اس جرم کے خلاف احتجاج بھی کیا۔

مظاہرین نے ہاتھ سے لکھے ہوئے پیغامات بھی اٹھا رکھے تھے جن میں بین الاقوامی برادری پر زور دیا گیا تھا کہ وہ ان جرائم کے خلاف خاموش نہ رہے۔

قابل ذکر ہے کہ یمن پر سعودی حکومت اور متحدہ عرب امارات کی جارحیت نے عام شہریوں کے قتل عام کے علاوہ اس ملک کے عوام کو ایک انسانی تباہی کے دہانے پر کھڑا کر دیا ہے اور اس کی وجہ سے بہت سے آزادی پسند اقوام کی جانب سے احتجاجی مظاہرے ہوئے ہیں۔

صرف حالیہ دنوں میں یمنی عوام کے خلاف سعودی اماراتی اتحاد کے فضائی حملوں میں سینکڑوں افراد زخمی یا ہلاک ہو چکے ہیں۔

Tags

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button