مشرق وسطی

سعودی اتحاد نے حدیدہ میں 58 بار جنگ بندی کی خلاف ورزی کی ہے

شیعہ نیوز: یمن کے صوبہ الحدیدہ میں جنگ بندی کی خلاف ورزیوں کی نگرانی کے لیے افسروں اور مواصلات اور رابطہ کاری نے الحدیدہ (مغربی یمن) میں سعودی اتحادی افواج کی جارحیت کے 58 واقعات کی اطلاع دی ہے، جن میں خلاف ورزیوں کے 8 واقعات بھی شامل ہیں۔ آرٹلری کے گولے اور 54 مقدمات۔ مختلف گولیوں سے جرم کیا گیا۔

یہ حملے ایسے وقت ہوئے جب یمن میں عارضی جنگ بندی 10 اکتوبر کو ختم ہوئی تھی اور اس میں تین دو ماہ کی توسیع کے بعد بھی توسیع نہیں کی گئی ہے۔

یمن میں جنگ بندی، جس کی جارح سعودی اتحاد کی جانب سے بارہا خلاف ورزی کی جاتی رہی ہے، اقوام متحدہ کی مشاورت سے قبل ایک بار توسیع کی گئی۔ اس جنگ بندی کی 2 ماہ کی توسیع 11 اگست کو ختم ہوئی تھی جسے دوبارہ بڑھا کر 10 اکتوبر کو ختم کیا گیا تھا۔

سعودی عرب نے متحدہ عرب امارات، بحرین، سوڈان اور امریکہ کے ساتھ مل کر 6 اپریل 2014 کو نام نہاد عرب امریکی اتحاد کے قیام کے ساتھ ہی یمن پر حملہ کرنا شروع کیا لیکن گزشتہ 7 سالوں میں ریاستہائے متحدہ اور متحدہ عرب امارات کو چھوڑ کر، دوسرے سعودی اتحادیوں نے اتحاد چھوڑ دیا ہے، اور ابوظہبی اب ایک پرانے اتحادی سے جنوبی یمن میں ریاض کے آمنے سامنے حریف میں تبدیل ہو گیا ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button