اہم پاکستانی خبریںہفتہ کی اہم خبریں

وزیراعظم عمران خان سے ایرانی وزیر خارجہ امیر عبداللہیان کی ملاقات

شیعہ نیوز (پاکستانی شیعہ خبر رساں ادارہ) وزیراعظم عمران خان سے ایران کے وزیر خارجہ ڈاکٹر امیر حسین عبداللہیان نے ملاقات کی۔ وزیراعظم نے ایرانی وزیر خارجہ کا پاکستان کے پہلے دورہ پر خیرمقدم کیا۔ وزیراعظم نے ایرانی وزیر خارجہ کو افغانستان کی تازہ ترین اقتصادی صورتحال پر پاکستان کے نقطہ نظر سے آگاہ کیا۔

وزیر اعظم عمران خان نے کہا کہ افغانستان کو معاشی تباہی سے بچانے اور معاش کو بہتر بنانے کے لیے فوری بین الاقوامی انسانی امداد کی ضرورت ہے۔ غیر معمولی اجلاس او آئی سی کے رکن ممالک کو افغانستان کی مدد کے لیے کام کرنا ہوگا۔ وزیر اعظم نے بین الاقوامی برادری پر زور دیا کہ وہ افغانستان میں تعمیر نو اور بنیادی ڈھانچے کی ترقی کے لیے راستہ تلاش کریں۔ دو طرفہ تناظر میں وزیراعظم عمران خان نے برادرانہ دوطرفہ تعلقات پر گفتگو کی۔ وزیراعظم نے دونوں ممالک کے تعلقات کو مزید مضبوط بنانے کے پاکستان کے عزم کا اعادہ کیا۔

یہ خبر بھی پڑھیں آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ اور ایرانی وزیر خارجہ کی اہم ملاقات

وزیراعظم نے کشمیر پر ایران کے سپریم لیڈر کی جانب سے مسلسل حمایت کو سراہا۔ وزیراعظم نے صدر رئیسی کو دورہ پاکستان کی دعوت کا اعادہ کیا۔ وزیر خارجہ ڈاکٹر عبداللہیان نے افغانستان پر او آئی سی وزرائے خارجہ کونسل کے غیر معمولی اجلاس کی میزبانی کے پاکستان کے فیصلے کو سراہا۔ ایرانی وزیر خارجہ نے دوطرفہ تعلقات کے فروغ کے لیے ایران کے مکمل تعاون کا یقین دلایا۔

Tags

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button